Sunday, April 13, 2008

about ariff

ariff...
ariff, pada hari rbu yg lepas die kol aku untuk bertanyekan sesuatu,tetapi sesudah lame berbual dengan aku di telefon die memberitau aku yg die tu suke kat 'w' dan die terasa amat panas apebile orang yang die minat itu duduk di atas peha afiq...die berase amat cemburu kerana si die tidak sudi duduk di atas pehe die...haha...pada hari khamis atau jumaat ku tidak ingat la kan...aku memberi tau kat 'w' dan budak itu tidak percae kepada segala yang diceritakan oleh aku....pada hari sabtu sekolah telah mengadakan penutupan cyberton hari itu omegatian tidah hadir ke sekolah dan ariff amat gelisah kerana pada hari tersebut die tidak dapat lihat wajah si die...tetapi pade hari sabtu yang lepas ariff tibe2 jadi gatal skit ske je kacau pompuan sampai kawan sendiri dipalau...

post by '_ _ _ _ _ _'

No comments: